Social Icons

poniedziałek, 22 grudnia 2014

Kampania mleka modyfikowanego Nestle Junior - Streetcom



Kilka dni temu dostałam e-maila z informacją o zakwalifikowaniu się do nowej kampanii Streetcom - Mleko modyfikowane Nestle Junior, dzień później otrzymałam przesyłkę. W paczce Ambasadorki znalazłam:
  • opakowanie mleka modyfikowanego w proszku dla dzieci od 1. roku życia o smaku waniliowym (350g),
  • opakowanie mleka modyfikowanego w proszku dla dzieci od 1. roku życia z miodem (350g),
  • 12 ulotek do rozdania znajomym mamom oraz
  • przewodnik Ambasadorki ( a w nim m.in. propozycje przepisów z wykorzystaniem Nestle Junior - na śniadanie, obiad i deser).

Niedawno miałam okazję testować usługę Envelo, teraz po stosunkowo krótkim czasie udało mi się dostać do kolejnej kampanii Streetcom.




2 komentarze:

  1. Gratulacje. My już troszkę za stare i się nie dostałyśmy. Wesołych Świąt życzymy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, w końcu udało się dostać do kampanii produktu (a nie usługi elektronicznej) :) Życzę Wam zdrowych i wesołych Świąt :)

      Usuń


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.