Social Icons

środa, 21 października 2015

Finuu klasyczne i solone - recenzja


Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od Streetcom w ramach kampanii Finuu. Jeśli chcecie dowiedzieć się,co sądzę na temat produktu, zapraszam do lektury :)

Opis produktu
„Finuu” - w pełni naturalny produkt do smarowania pieczywa w kubku, łączący zalety masła i margaryny prozdrowotnej. „Finuu” powstaje z najwyższej jakości składników: fińskiego masła  i zdrowych olejów z rzepaku i lnianki, które stanowią naturalne źródło kwasów Omega 3. „Finuu” nie zawiera sztucznych dodatków, konserwantów oraz utwardzonych olejów, co sprawia,    że jest zdrowszą  alternatywą dla innych produktów z tej kategorii. 

„Finuu” to idealny produkt również dla dzieci – wyśmienicie smakuje, łatwo się rozsmarowuje i jest w 100% naturalny.


Skład
Finuu klasyczne: masło z mleka (47%), oleje roślinne (rzepakowy -34%,z lnianki -2%), maślanka z mleka



 Finuu solone: masło z mleka (47%), oleje roślinne (rzepakowy -34%, z lnianki -2%), maślanka z mleka, sól (0,8%)



Finuu zapakowane jest w plastikowy pojemnik (pojemność 200g), z nadrukowanym na nim wizerunkiem krowy. Nie wiem jak Was, ale mnie już samo opakowanie zachęca do tego,żeby spróbować produktu.


Finuu ma delikatny, maślany smak i nadaje się do smarowania prosto po wyjęciu z lodówki - jest kremowe i miękkie. Trudno mi zdecydować, która wersja bardziej mi smakuje - obie są bardzo dobre. Solone posiada dosyć intensywny smak, jakby zawierało sól morską, co nie każdemu może przypaść do gustu.


Oba rodzaje produktu wypróbowałam tradycyjnie do przygotowania kanapek. Wyśmienicie smakują zwłaszcza z wypiekanym w domu chlebem :)




Finuu sprawdza się również podczas smażenia potraw i pieczenia -nadaje potrawom wyrazisty smak. Podczas przygotowywania bułek serowo-pieczarkowych użyłam produktu zamiast margaryny - ciasto wyszło zdecydowanie lepsze.


Jedyne do czego mogę się przyczepić to wielkość opakowania - przydałoby się 2 razy większe, bo Finuu znika błyskawicznie ;)




28 komentarzy:

  1. Witam, proszę poczytać na temat smażenia na olejach roślinnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Finuu to jedyne masło, które biorę pod uwagę podczas zakupów. Jest smaczne, idealnie się rozsmarowuje. Jest zdrowe i naturalne. Moim faworytem jest wersja solona. Zdecydowanie polecam.

    OdpowiedzUsuń
  3. tak zgadzam się z wielkością opakowania powinno być większe , masło jest delikatne i aksamitne . W wersji solonej zadziwia że naprawde czuć smak soli. Ja jednak wybieram zwykłe Finuu gdyż uwielbiam je i z szynką i z dżemem zależy od dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super masełko, bardzo mnie pozytywnie zaskoczyło. Smak maślany idealny, bardzo fajnie się rozsmarowuje na pieczywie, Skład masła jest naturalny, żadnej chemii Za co mega plus :) Nadaje się również do wypieków ciast. Super i polecam innym żeby też spróbowali :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Doskonały produkt. Sam właśnie testuję. Rewelacyjny smak i jakość. A dodatkowym atutem jest brak barwników i konserwantów. Dla mnie po prostu rewelacja!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście bardzo polecam masło Finuu, bo uważam, że obecnie jest to najlepsze masło na
    rynku! Dawno nie próbowałem tak prawdziwie maślanego masła... Finuu rozsmarowuje się
    idealnie zaraz po wyciągnięciu z lodówki, jest delikatne, wręcz aksamitne... pycha!
    Ciężko teraz spotkać masło bez sztucznych dodatków i konserwantów, ale na szczęście
    jest Finuu - co ważne to w pełni naturalny produkt!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Już po otwarciu byłam zaskoczona , że pachnie jak dawne masło :) smak również mnie nie rozczarował. Do tego bardzo dobrze się smaruje .

    OdpowiedzUsuń
  8. ja również otrzymałam Finuu do testów dzięki Streetcom.
    Jakie są moje spostrzeżenia? Jednym słowem rewelacja. Zakochałam się od pierwszego spróbowania :D Ale do rzeczy…
    Plusy to: smak, skład jakościowy, możliwość wykorzystania masła do smażenia, pieczenia, dań na ciepło.

    Minusy to: cena, mała ilość w opakowaniu oraz trudność w dostępności (u mnie nie znalazłam tego masełka w żadnym sklepie).

    OdpowiedzUsuń
  9. Poznałam Finuu dzięki kampanii Streetcom. Już po otwarciu byłam zaskoczona, że pachnie jak dawne masło :)smak również mnie nie rozczarował . Do tego bardzo dobrze się smaruje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, najważniejsze oprócz smaku, to że nie zawiera konserwantów, barwników i ulepszaczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. FINUU to produkt naturalny, delikatny i smaczny. Jest to połączenie masła fińskiego z olejami rzepakowym i z lnianki. Nie zawiera konserwantów, barwników. Masło jest bogate w witaminę A i D oraz kwas Omega 3. Występuje w dwóch wersjach smakowych: klasyczne i solone. (u nas solone wygrywa) Bardzo łatwo się smaruje, a pudełko plastikowe powoduje, że masło jest zawsze świeże. Można go używać do smarowania, pieczenia oraz smażenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z opinia w 100%! Finuu jest genialne! Smaczne, o dobrym składzie... i też uważam, że opakowanie powinno być większe. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja i moi bliscy również testujemy Finuu. Jednogłośnie potwierdzamy,że to rzeczywiście 100% natury:masło fińskie, olej z rzepaku i lnianki, bez konserwantów i sztucznych dodatków. Jest bardzo smaczne, używamy do smarowania, pieczenia, smażenia i gotowania. Polecam!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój faworyt wśród produktów do smarowania pieczywa. Idealnie się rozsmarowuje, jak margaryna a margaryną nie jest. Masełko jest bardzo smaczne, zarówno wersja klasyczna jak i solona. Niewątpliwą zaletą jest jego skład czyli fińskie masło oraz oleje z rzepaku i lnianki. Polecam zarówno z samym chlebkiem jak i do smażenia.

    OdpowiedzUsuń
  15. polecam finuu za smak i walory prozdrowotne, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Masło Finuu idealnie nadaje się do wszystkiego : smarowania, pieczenia, smażenia.
    Naturalny skład i brak konserwantów sprawiają że każdy bez problemu może je jeść.
    Polecam w 100%

    OdpowiedzUsuń
  17. To prawda, że Finuu znika błyskawicznie, jest takie dobre, że każdy u mnie w domu po nie sięga często. Podoba mi się jego skład, same naturalne składniki bez dodatków a do tego zdrowe. Finuu nadaję się do wszystkiego nie tylko do smarowania kanapek ale i do smażenia oraz pieczenia.

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona smakiem. Zawsze wybierałam standardowe masło i omijałam tego typu produkty. Dzięki testowaniu przekonałam się, że Finuu jest bardzo smaczne, przede wszystkim rozsmarowuje się bezproblemowo i nie trzeba czekać aż zmięknie. Delikatne w smaku.

    OdpowiedzUsuń
  19. Potwierdzam! Finnu świetnie smakuje, ma delikatny, może nieco śmietankowy smak, który przypomina mi czasy dzieciństwa. Do tego ma świetny skład. Oprócz do kanapek używam, go również do robienia jajecznicy, oraz bułeczki na warzywa. W tej odsłonie również zachwyca i posiłki nabierają nowego smaku. :) Polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja też dostałam paczkę do testowania. I w pełni podzielam Twoją opinię. Masełko jest super. I pomyśleć, że wcześniej nikt by mnie na mix nie namówił ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. FINUU miks jest to produkt naturalny i smaczny. Bogate w witaminę A i D oraz kwas Omega 3. Bardzo łatwo się smaruje nawet bezpośrednio po wyjęciu z lodówki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Rzeczywiście FINUU to produkt godny polecenia. Jest w 100% z naturalnych składników. Ma walory masła, a po wyjęciu z lodówki rozsmarowuje się jak margaryna. Wielki plus za zawartość witamin i Omega3. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Rzeczywiście FINUU to produkt godny polecenia. Jest w 100% z naturalnych składników. Ma walory masła, a po wyjęciu z lodówki rozsmarowuje się jak margaryna. Wielki plus za zawartość witamin i Omega3. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam popieram slowa pani prwadzacej bloga finuu jest bardzo dobre, naturalne bez konserwantow, bardzo fajny smak

    OdpowiedzUsuń
  25. Też próbowałam Finuu i stwierdzam, że jest przepyszne i co najważniejsze z czystym sumieniem podawałam go dziecku, bo wiedziałam, że nie ma w nim nic sztucznego i szkodliwego. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Finuu otrzymałam w ramach testowania. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona smakiem. Zawsze wybierałam standardowe masło i omijałam tego typu produkty. Dzięki testowaniu przekonałam się, że Finuu jest bardzo smaczne, przede wszystkim rozsmarowuje się bezproblemowo i nie trzeba czekać aż zmięknie. Delikatne w smaku.

    OdpowiedzUsuń
  27. Finuu przepyszne masło, które nadaje się zarówno do pieczenia, smażenia i kanapek oraz ciast. Bez konserwantów, w dwóch wariantach smakowych. pyszneee

    OdpowiedzUsuń
  28. FINUU miks do smarowania miałam okazje spróbować dzięki kampanii marketingu rekomendacji Streetcom. Jest to produkt naturalny i smaczny. Jest to połączenie masła fińskiego z olejami rzepakowym i z lnianki. Nie zawiera konserwantów, barwników. Bogate w witaminę A i D oraz kwas Omega 3. Występuje w dwóch wersjach smakowych: klasyczne i solone. Bardzo łatwo się smaruje nawet bezpośrednio po wyjęciu z lodówki. Można go używać do smarowania, pieczenia oraz smażenia. Polecam

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.