Social Icons

środa, 7 października 2015

Yerba Mate Green Hills - Testujemy Biedronka


W poniedziałek wzięłam udział w zapisach do testowania Yerba Mate w akcji Testujemy Biedronka i zostałam jedną z 1000 osób,które będą miały okazję wypróbować 4 nowe warianty smakowe i zdecydować który z nich trafi na półki sklepowe. 

Dzisiaj otrzymałam przesyłkę, a w niej 4 opakowania Yerba Mate Green Hills o następujących smakach:
- Yerba Mate z cytryną i miętą,
- Yerba Mate z aloe vera i granatem,
- Yerba Mate z grejpfrutem i figą,
- Yerba Mate z liczi i papają.




Każde pudełko zawiera 20 torebek - piramidek. Zapowiada się aromatycznie i smacznie :)




Kto będzie testował razem ze mną? :)



18 komentarzy:

  1. gratulacje ;) o której godzinie tym razem były zapisy ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jakoś przed godzinką dostałam swoją paczkę do testowania.Wieczorem sobie zaparzę i będę "testować" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tez dzis przyszly, ale jeszcze ich nie widzialam (chlopak odebral). Najbardziej nie moge sie doczekac smakow "- Yerba Mate z cytryną i miętą,
    - Yerba Mate z aloe vera i granatem,"... Dzis tej dowiedzialam sie, ze bede testowac cos innego, ale o tym niebawem na blogu... Pozdrawiam i przyjemnego testowania zycze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby Vizir? :) Dziękuję i wzajemnie :)

      Usuń
  4. Yerba mate to wspaniała roślina, polecam z czasem zainteresować się klasycznie "parzoną" (70-80C) po testach torebkowej. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, tak szybko dotarła paczka? Do mnie jeszcze kurier jedzie. Ale super, bo akurat uwielbiam herbaty. Test idealnie trafiony! Ja zalogowałam się o 15.51 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mnie kurier przyjeżdża przed południem :) Też dzisiaj powinnaś otrzymać paczkę.

      Usuń
  6. och szkoda, że nie wiedziałam, mój narzeczony uwielbia Yerbę

    OdpowiedzUsuń
  7. Również testuję i muszę przyznać, że bardzo smaczne są wszystkie propozycje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja odpuściłam, bo myślałam, że przyślą po jednej herbatce, ależ szkoda, a Tobie gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszne te herbatki! a z grejpfrutem i figą obłędna!

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.