Social Icons

czwartek, 22 stycznia 2015

Przesyłka z Klubu Ekspertek ofeminin - zestaw Loreal Skin Perfection


W końcu doczekałam się! Wczoraj, późnym wieczorem zawitał do mnie kurier z paczką zawierającą zestaw L'oreal Skin Perfection z Klubu Ekspertek ofeminin (akcja "Perfekcyjna skóra nawet przy najbliższym zbliżeniu"). Pierwsze przesyłki dotarły do testerek jeszcze przed świętami, na moją przyszło mi trochę poczekać. Do wypróbowania otrzymałam krem udoskonalający oraz skoncentrowane serum udoskonalające. Przede mną kilka tygodni testów, żeby na własnej skórze przekonać się, czy produkty spełniają obietnice producenta.






5 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ja też już użyłam 2 razy i chyba nie polubimy się :(

      Usuń
  2. Ja już używam ponad tydzień i jestem bardzo zadowolona :) A czemu Tobie nie pasuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażliwą, naczynkową cerę i chwilę po aplikacji zaczerwienienia stają się bardziej widoczne. Szkoda, bo po tym zestawie skóra jest miękka i odpowiednio nawilżona. Gdyby nie kapryśna cera,wszystko byłoby ok.

      Usuń
  3. ooo widzę, że nawet mamy ten sam typ skóry na twarzy :D moja też się czerwieni, okropnie czerwieni :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.