Social Icons

środa, 18 lutego 2015

Dzisiejsze przesyłki - esencje Knorr i balsam Avene


Dzisiaj otrzymałam dwie przesyłki: od Knorr oraz z Klubu Lifestyle Super-Pharm. Obie zostały dostarczone przez Speedmail. W pierwszej kopercie znalazłam esencje do sosu pieczeniowego ciemnego, esencje do sosu pieczarkowego oraz książeczkę z przepisami - zestaw zamawiałam 1,5 tygodnia temu. W tym poście opisywałam, w jaki sposób możecie otrzymać bezpłatne esencje.



W drugiej przesyłce otrzymałam 5 ml próbkę balsamu uzupełniającego lipidy Avene XeraCalm A.D do skóry bardzo suchej, skłonnej do atopii lub świądu oraz kupon rabatowy na zakup produktów Avene XeraCalm. Próbkę zamówiłam na stronie Klubu Lifestyle Super-Pharm, czekam jeszcze na próbki produktów Vichy.






5 komentarzy:

  1. Ja jeszcze nie dostałam nic od knora,choć w pierwszej turze zamawiałam bulionetki,do tej pory nie przyszło nic i teraz pewnie będzie to samo z esencjami.Pozdrawiam
    Jesli zaś chodzi o klub life&style to logując się nie mam nic by kliknąć i zamówić balsam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tym razem dojdzie? Poprzednio wysyłane było InPostem,teraz jest inny doręczyciel. Balsam można zamówić tutaj: https://klublifestyle.pl/ankiety/wypelnij/id/1045 . Jeszcze powinny być dostępne próbki.

      Usuń
  2. Czekam na Knorr bo w pierwszej turze nie dostałam wcale :(

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.