Social Icons

poniedziałek, 7 września 2015

Perfumy Nicole Cosmetics 132


Jakiś czas temu miałam przyjemność wziąć udział w testowaniu perfum Nicole Cosmetics przeprowadzonym na stronie Trusted Cosmetics. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum dostępne w trzech grupach zapachowych: kwiatowe,świeże, zmysłowe .


Informacje od producenta: 
"Eurokotra jest międzynarodową firmą działającą od 1996 roku również w Polsce. Pod marką Nicole produkujemy unikatową linię perfum Nicole i wód toaletowych Nicole jak i najwyższej jakości produkty do stylizacji paznokci Nicole, które zadowolą nawet najbardziej wymagających klientów.
Szeroka gama damskich i męskich zapachów cieszy się dużym zainteresowaniem na rynkach Europejskich. Komponenty, z których tworzone są zapachy Nicole, to oryginalne francuskie esencje. Wszystkie nasze produkty przechodzą testy dermatologiczne oraz posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia i certyfikaty, w tym IFRA, międzynarodowy gwarant jakości".

Zapach perfum wybierałam w ciemno, na podstawie opisów zamieszczonych na stronie sklepu. Zdecydowałam się na wariant z grupy kwiatowej - nr 132, będący odpowiednikiem Flowerbomb Victor & Rolf (bergamotka, jaśmin, paczula, róża, zielona herbata, frezja, drzewo sandałowe, orchidea).


Perfumy zamknięte są w małej (pojemność 30 ml),poręcznej buteleczce,wykonanej z matowego szkła. Idealnie nadają się do damskiej torebki. Atomizer nie zacina się , dozuje odpowiednią ilość perfum.


Skład:

Miałam obawy,że wybrane przeze mnie perfumy nie przypadną mi do gustu,ale na szczęście trafiłam idealnie. Zapach jest piękny,kobiecy,słodko-kwiatowy,ale nie mdlący, z mocno wyczuwalną nutą drzewa sandałowego.

Dla porównania zakupiłam tester Flowerbomb i przez kilka dni porównywałam oba produkty. Zapach perfum Nicole jest niemal identyczny jak oryginał, może odrobinę mniej intensywny.

Bardzo pozytywnie zaskoczyła mnie trwałość perfum. Po ponad 12 godzinach zapach jest wciąż wyczuwalny na skórze.

A Wy, miałyście okazję poznać perfumy Nicole? Który zapach polecacie?



4 komentarze:

  1. Też testowałam perfumy Nicole :) Przypadły mi do gustu, całkiem przyjemne, a zapach bardzo trwały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejny raz o nich czytam :) ciekawa jestem zapachu

    OdpowiedzUsuń
  3. faktycznie, są trwałe, szkoda, że ja nie trafiłam z zapachem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja otrzymałam od nich na maila prośbę o dane do wysyłki, wiecie czy to znaczy że przyślą te perfumy do testowania ? Bo odpisali mi, że nie wiedzą bo mnóstwo zgłoszeń mają.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.