Social Icons

poniedziałek, 22 czerwca 2015

Projekt Biotrue ONEday - trnd


Właśnie kurier dostarczył mi przesyłkę od trnd w ramach projektu Biotrue ONEday - jednodniowych soczewek kontaktowych, opracowanych by odzwierciedlać funkcje ludzkiego oka i gwarantujących wysoką jakość widzenia przez cały dzień.


W paczce znalazłam: 
kupon uprawniający do badania wzroku w cenie 9 zł oraz odebrania 20 odpowiednio dobranych soczewek Biotrue ONEday,
płyn do pielęgnacji soczewek Biotrue 60 ml,
przewodnik projektu,
książeczkę "Twoje badanie opinii" oraz
5 zaproszeń uprawniających do badania wzroku w cenie 9 zł oraz otrzymania minimum 5 sztuk soczewek próbnych dla znajomych .

Kto jeszcze zakwalifikował się do tego projektu?



12 komentarzy:

  1. Też jestem w tym projekcie i właśnie otwieram paczkę. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja myślałam o nich, ale w końcu się nie zdecydowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusiła mnie ta akcja ,ale gabinety zapewne tylko w większych miastach :) Gratuluję i miłego testowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W akcji bierze udział tylko kilka gabinetów, zarówno w małych jak i dużych miastach.

      Usuń
  4. A ja chciałam się załapać i niestety kicha.... A liczyłam na sporo tańsze badanie.

    Nie mam szczęścia ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może następnym razem się uda? :)

      Usuń
  5. Gdzie można było się zgłosić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie http://www.trnd.com/pl/

      Usuń
  6. Też dotarła do mnie dziś paczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez bralam udzial w projekcie i jestem swiezo po tescie

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.