Social Icons

środa, 21 października 2015

Nowy projekt trnd - karma dla psów Purina Pro Plan Medium Adult



Wczoraj ruszyły zapisy do nowego projektu na stronie trnd - karma dla psów Purina Pro Plan Medium Adult. Jeśli jesteście właścicielami dorosłych psów ras średnich (o wadze 10-25kg) i chcecie zostać jednym z 1000 Ambasadorów, wypełnijcie formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie. Projekt Purina Pro będzie trwał 6 tygodni. Paczka Ambasadora zawierać będzie:

Dla Ambasadora w projekcie:
 
- 1 opakowanie (3kg) karmy PURINA PRO PLAN MEDIUM ADULT,
- 1 opakowanie (150g) przekąski PURINA PRO PLAN Dental Pro Bar,
- kupon uprawniający do zakupu karmy PURINA PRO PLAN z 20% zniżką w sklepie internetowym fera.pl. Zniżka do maksymalnej kwoty zakupu - 200 zł,
- przewodnik projektu,
- książeczkę „Twoje badanie opinii”,

Do podarowania innym:

- 5 opakowań (100g) PURINA PRO PLAN MEDIUM Sensitive Skin,
- 4 opakowania (100g) PURINA PRO PLAN MEDIUM Sensitive Digestion,
- 1 opakowanie (100g) PURINA PRO PLAN MEDIUM,
- 9 ulotek PURINA PRO PLAN.


12 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie ma testu karmy dla kota. Odpisałam na Twoje pytanie na swoim blogu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Purina Pro Plan Medium Adult to pełnowartościowa karma przeznaczona dla dorosłych psów ras średnich. Jest ona dopasowana do wymagań psa każdej wielkości, w każdym wieku i o specjalnych potrzebach. Mojemu pupilowi bardzo posmakowała i gorąco polecam ją właścicielom wszystkich czworonogów. #proplanbokocham! Pozdrawiam edyta215

    OdpowiedzUsuń
  3. Karma Purina Pro Plan przypadła do gustu mojemu psu . czasem ciężko jest dogodzić naszym czworonożnym członkom rodziny , ale przy tej karmie nie ma najmniejszego problemu wcina , aż mu się uszy trzęsą , a w misce nie pozostaje chociaż by najmniejszy okruszek. To są nasze początki z karmą Purina Pro Plan i mam wielka nadzieje , że dalej pozostanie takim łasuchem i smakoszem tej oto karmy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również testujemy Purinę Pro Plan. Mam bardzo wybrednego psa, który z suchych karm nie chce nic. Kupuję zwykle "po szufelce" w nadziei, że cos jej może zasmakuje.ale zwykle albo karma leży kilka dni albo wyrzuci wszystko z miski. Kiedy nasypałam jej Purinę też sądziła że rozrzuci, ale o dziwo nie zjadła. Szukałam czy gdzieś nie porozrzucała ale nic nie było. Następnym razem zjadła jeszcze przy mnie wszystko. Po Purinie sierść zrobiła się bardziej lśniąca, a pies chętniejszy do zabaw i spacerów. Teraz idąc na spacer zawsze mam w kieszeni parę chrupek Puriny bo dzięki nim pies jest chętniejszy do wykonywania komend. Sadze ze karma pozostanie z nami na dłużej bo w końcu coś jej zasmakowało.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem bardzo zadowolona:) moja sunia je aż jej się uszy trzęsą :) po odebraniu paczki nie odstepowala mnie na krok :) chętnie polecam swoim znajomym i przyjaciołom :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pro Plan u moich psów sprawdza się naprawdę dobrze. Piękna sierść i skóra, dużo energii, brak kłopotów jelitowych i skórnych. Karma doskonale wpływa na muskulaturę i generalnie kondycję zwierzaków, a co ważne psy jedzą ją chętnie bez "dosmaczania". Co jakiś czas eksperymentujemy z innymi karmami ale zawsze i tak wracamy do Pro Plan-u.

    OdpowiedzUsuń
  7. Purina Pro Plan Rewelacyjna karma w przystępnej cenie.Mój shar pei testuje karme od trzech tygodni.Ponieważ jest psem chorowitym alergicznym i od samego początku obarczony nużycą karma jest dla niego bardzo ważna.Po tych trzech tygodniach widze same plusy.Nie było rewolucji zołądkowych po zmianie,kupki małe i zwarte co świadczy o dobrym przyswajaniu, sierść o niebo lepsza,łyse plamki zaczynają ładnie zarastać sierścią,zęby też jakby bielsze,o dziwo zniknęły problemy z uszami.Polecam wszystkim czworonogom.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja Beza jest bardzo wybredna. Rzadko która karma jej pasuje, dlatego miałam pewne obawy jeśli chodzi o wprowadzenie kolejnej. Jednak niepotrzebnie. Na widok karmy Purina Pro Plan Adult Beza aż cała się trzęsie i karma w mig znika z miski. Na korzyść przemawia również to, że PurinaProPlan Adult ma wysokiej jakości kawałki kurczaka oraz wysoką przyswajalność. Po miesiącu stosowania sierść Bezy wygląda na zdrowszą i o wiele bardziej sie błyszczy, a sama Beza jest wulkanem energii, jak zwykle zresztą :) Polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo się cieszę, że karma bardzo smakuję mojemu pieskowi, mimo iż zdecydowanie woli mokra karmę. Karma PURINA PRO PLAN MEDIUM ADULT to doskonała karma dla dorosłych psów ras średnich. Zawiera połączenie wyselekcjonowanych składników odżywczych. Dzięki niej mój piesek jest szczęśliwy i pełen energii, widać to był z każdym dniem wprowadzania karmy. Polecam tą karmę, cena jest również adekwatna do jakości produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Według mnie i mojego psiaka najlepsze są karmy dla psów Canagan. Super duża jakość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Z tej firmy bardzo dobra jest również karma hypoalergiczna dla kotów :) Mój kociak nie chce wcinać żadnej innej.

    OdpowiedzUsuń


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.