Social Icons

niedziela, 28 września 2014

Promocyjne zamówienie z BingoSpa - żele pod prysznic, płyny do kąpieli, szampon do włosów


Wczoraj odebrałam z Paczkomatu swoje zamówienie z BingoSpa. Nigdy wcześniej nie stosowałam produktów tej firmy-skusiła mnie promocja skierowana do nowych klientów, obniżająca wartość zamówienia o 50zł.
Stwierdziłam,że warto zaryzykować i zamówić kilka produktów na próbę. Jeśli nie przypadną mi do gustu,nigdy więcej nic nie
kupię. Za niecałe 40zł (z wliczoną wysyłką) otrzymałam 9 pełnowymiarowych produktów.
Za taką cenę chyba warto było złożyć zamówienie? Paczka wysłana została następnego dnia roboczego, po złożeniu zamówienia -
stosunkowo szybko,jeśli wziąć pod uwagę ilość zamówień złożonych podczas trwania promocji.



Przesyłka zawierała następujące produkty:

1). szampon przeciwłupieżowy z kofeiną i błotem z Morza Martwego 500ml,
2). Mallorca - krystaliczny eliksir do kąpieli o brzoskwiniowym aromacie 1000ml,
3). borowinowy żel pod prysznic 300ml,
4). czekoladowy szampon z odżywką 500ml,
5). czekoladowy koktajl do kąpieli 500ml,


6). żel pod prysznic "Minerały z Morza Martwego, Pu-erh i Magnez 300ml,
7). żel pod prysznic "Biała glinka i migdały" 300ml,
8). Caribbean - karaibskie mleczko pod prysznic i do kąpieli 1000ml,
9). Ibiza - imprezowy żel pod prysznic z czerwoną herbatą, minerałami z Morza Martwego i magnezem 500ml.



Jako gratis dostałam serum kolagenowe,czego zupełnie się nie spodziewałam - w regulaminie sklepu wyczytałam o dodatkowych próbkach
po wydaniu wyższej kwoty niż ta,którą ja przeznaczyłam na zakupy. Miła niespodzianka :)

Wkrótce będę testować,tylko pokończę swoje żele pod prysznic i szampony do włosów. Jestem ciekawa,czy produkty BingoSpa
zagoszczą u mnie na dłużej. A Wy, znacie te kosmetyki? Używacie? Co polecacie?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.