Social Icons

czwartek, 18 września 2014

Przesyłki - darmowe perfumy Yodeyma Codigo i kapsułka Ariel od everydayme


Dzisiaj odebrałam z poczty dwie przesyłki: jedną od everydayme z kapsułką do prania Ariel, drugą z testerem perfum Yodeyma. 


Próbkę kapsułek do prania Ariel zamawiałam jakieś 2,5 tygodnia temu. W kartoniku otrzymanym od everydayme znajdował się list oraz pudełko z zapakowaną w saszetkę kapsułką. 


Byłam ciekawa, jak wygląda kapsułka, więc wyciągnęłam ją z opakowania. Nie był to najlepszy pomysł - w łazience zaraz rozniósł się chemiczny zapach,a kapsułka kleiła się do rąk. Na poniższym zdjęciu sami możecie przekonać się,jak prezentuje się gotowa do wrzucenia do pralki kapsułka. Swoją próbkę będę testować w przyszłym tygodniu.

Uprzedzając wszelkie pytania  -to nie pralka, tylko pojemnik na proszek do prania.

Na przesyłkę darmowych perfum czekałam około 2 tygodnie. Zamówiłam zapach Codigo będący odpowiednikiem Armani Code for Women. W kopercie znajdował się list (nieuwzględniony na zdjęciach - przyszedł porwany), ulotka z rozpiską wszystkich zapachów oferowanych przez producenta oraz kartonik z buteleczką perfum o pojemności 15 ml. 



Perfumy testować będę w sobotę - wtedy też będę miała pod ręką oryginalny zapach Armani Code, dzięki czemu będę mogła przekonać się, czy otrzymana próbka perfum w ogóle go przypomina.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.