Social Icons

środa, 19 listopada 2014

Kampania Streetcom - Envelo Neokartka



Dzisiaj otrzymałam e-maila od Streetcom z informacją, że zakwalifikowałam się do kampanii Envelo. W treści wiadomości przesłany został specjalny kod, do wykorzystania na stronie envelo.pl. Każdy Ambasador będzie miał możliwość przetestować usługę Neokartka i wysłać jedną darmową kartkę do kogoś ze swoich znajomych. Jedna kartka to trochę mało,aby dokonać rzetelnej oceny, nie sądzicie?


Czym jest Neokartka? Jest to pocztówka, którą można stworzyć samemu. Znudziły Wam się tradycyjne kartki pocztowe wysyłane z okazji urodzin, imienin, świąt? Mieliście problem ze znalezieniem ciekawej pocztówki z wakacji? Dzięki usłudze Envelo macie możliwość wykazać się kreatywnością i zaprojektować swoją własną kartkę. A to wszystko bez wychodzenia z domu. Wystarczy dostęp do Internetu i ciekawy pomysł, aby zaskoczyć bliskich spersonalizowaną pocztówką, którą otrzymają w wersji papierowej.


 Jeśli spodobała się Wam idea Neokartki, może skorzystacie z usługi, aby w oryginalny sposób złożyć życzenia na Boże Narodzenie? 

W jaki sposób wysłać Neokartkę?
W pierwszej kolejności wejdźcie na stronę envelo.pl i kliknijcie na przycisk "Wyślij kartkę". Wybierzcie wzór kartki spośród propozycji dostępnych na stronie lub zaprojektujcie własną pocztówkę poprzez kliknięcie na "Stwórz własną kartkę"  (ta opcja dostępna jest dla zalogowanych użytkowników). Dodajcie swoje zdjęcia, skorzystajcie z opcji dodawania ramek, klipartów, tekstu i ułóżcie wszystkie elementy według własnego pomysłu.



Po zapisaniu wzoru kartki wybierzcie format pocztówki ( widokówka w formacie A5 lub A6, karnet poziomy/pionowy w formacie A4 lub A5). W kolejnym kroku wpiszcie treść życzeń i uzupełnijcie dane adresata. Po sprawdzeniu poprawności wprowadzonych danych przejdźcie do płatności. Zatwierdźcie zamówienie i już! Po kilku dniach Wasza Neokartka zostanie dostarczona przez listonosza.

 

obrazek



2 komentarze:

  1. Nie zgłaszałam się nawet do tej kampanii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się wahałam,ale jednak zgłosiłam się. Stwierdziłam,że co mi szkodzi - i tak się nie dostanę ;) A tu niespodzianka. Z tą jedną kartką to się nie popisali...

      Usuń


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.