Social Icons

piątek, 14 listopada 2014

Podkład Astor Perfect Stay 24h za 1grosz - Klub Lifestyle



Kilka dni temu odebrałam z Super-Pharm podkład Astor Perfect Stay 24h + Perfect Skin Primer w odcieniu 102 Golden Beige. Produkt otrzymałam w ramach akcji promocyjnej Klubu Lifestyle - pierwsze 300 osób, które podało numer swojej karty członkowskiej, dostało kupon na zakup podkładu za 1 grosz. Podkład w cenie regularnej kosztuje około 47zł. Super-Pharm co pewien czas organizuje tego typu akcje, więc warto śledzić fanpage SP, aby nie przegapić okazji na testowanie różnego rodzaju produktów.


Do Klubu Lifestyle przystąpiłam niedawno i już udało mi się zakwalifikować do testu. Mam nadzieję, że podkład sprawdzi się na mojej dosyć kapryśnej cerze. Najbardziej zależy mi na dobrym kryciu oraz długim utrzymywaniu się produktu na twarzy, bez konieczności poprawek.  

Jeśli często robicie zakupy w Super-Pharm, warto przystąpić do Klubu Lifestyle. Za każde wydane 5 zł otrzymujecie 1 punkt, a uzbierane punkty wymieniacie na nagrody. Jako członkowie Klubu otrzymujecie kupony rabatowe na różne produkty, dzięki czemu zapłacicie mniej za zakupy. I oczywiście macie możliwość wzięcia udziału w testowaniu produktów - na najszybszych klubowiczów czekają produkty za symboliczny grosik.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.