Social Icons

sobota, 29 listopada 2014

Przesyłki z ostatniego tygodnia



Na początku tygodnia odebrałam przesyłkę z akcji "Wielkie testowanie z Babyonline.pl i markami Lirene i Pharmaceris". Otrzymałam zestaw kosmetyków przeznaczonych do cery wrażliwej, zawierający łagodzący płyn micelarny 3w1 oraz kojąco-nawilżający krem z DUO-C na dzień i na noc Lirene. Do wyboru były również zestawy zawierające: intensywne serum zapobiegające rozstępom + ujędrniające serum na biust Będę Mamą, wygładzający krem przeciwzmarszczkowy 35+ na dzień + wygładzający krem przeciwzmarszczkowy 35+ na noc Lirene, płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu Lirene + płyn do higieny intymnej dla kobiet Pharmaceris oraz ceramidowy płyn micelarny 3w1 + emoliet odżywcze serum SOS Lirene. Produkty otrzymały osoby, które jako pierwsze zgłosiły się do testowania wybranych przez siebie zestawów. Akcje zapisów do testów organizowane są w każdy czwartek, więc jeśli jesteście zainteresowani wypróbowaniem nowych produktów, warto pamiętać o tym dniu.



Dzisiaj znalazłam w skrzynce kartkę z kampanii Streetcom - Envelo Neokartka. Kartkę zamówiłam w piątek, zaś w poniedziałek otrzymałam informację o wysłaniu listu. Przesyłka dotarła po tygodniu od zaprojektowania. Kartka została wysłana listem ekonomicznym, w kopercie. 



Wybrałam kartkę w formie dużej widokówki w formacie A5, użyłam świątecznej grafiki i dodałam napis. Na drugiej stronie kartki napisałam życzenia. Nie do końca jestem zadowolona z otrzymanego efektu. Nie wiem, czy wybrałam nieodpowiednią grafikę czy może jakość druku nie jest taka, jakiej oczekiwałam. Kolory na papierowej kartce są mniej intensywne w porównaniu do tych widocznych na komputerze. Poniżej zamieszczam zdjęcia z internetowego kreatora Neokartki oraz dla porównania otrzymaną widokówkę.






Nie do końca przemawia do mnie również umieszczenie danych nadawcy i odbiorcy na samej kartce. Wolałabym, aby znalazły się one na kopercie. Być może zamówię jeszcze jedną kartkę, aby porównać efekty - tym razem wybiorę jednak prywatne zdjęcia a nie gotowy wzór. Niewątpliwą zaletą Neokartki jest na pewno łatwość wykonania i wygoda - nie trzeba stać w kolejce na poczcie, aby ją wysłać, cały proces odbywa się w domu :). 



Ostatnią przesyłką, jaką otrzymałam w tym tygodniu, był kubek Ceneo. Zdobyłam go, zapisując się do Klubu Łowców Nagród i zamieszczając recenzje produktów na stronie ceneo.pl. Nagrodę zamówiłam 14.11., 19.11 dostałam maila o wysłaniu przesyłki, a 27.11 kubek został dostarczony przez listonosza. Kubek wysłany został listem poleconym, w kartonowym pudełku. Dodatkowo zabezpieczony został folią bąbelkową. Dotarł w całości, nie potłukł się po drodze :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.