Social Icons

środa, 15 października 2014

Przesyłka - bezpłatna próbka kapsułki do prania Vizir od everydayme


Wczoraj odebrałam z poczty przesyłkę od everydayme z kapsułką do prania Vizir. Kapsułka wysłana została w kartoniku razem z listem - podobnie jak to miało miejsce w przypadku kapsułki Ariel. Nie spodziewałam się,że otrzymam tę próbkę - kapsułkę zamawiałam jakieś dwa miesiące temu i już
zdążyłam ją spisać na straty. Poprzednie przesyłki przychodziły po maksymalnie 3 tygodniach. Cieszę się,że kapsułka jednak dotarła - nie udało
mi się zakwalifikować do testowania
Vizira w ramach projektu Grona Ambasadorów,ale dzięki otrzymanej próbce będę miała możliwość sprawdzić,jak kapsułka Vizir sprawuje się w praniu i porównać ją z kapsułką Ariel,którą
wykorzystałam jakiś czas temu. Jeśli jeszcze nie mieliście okazji wypróbować kapsułek Vizir, możecie zamówić darmową próbkę na stronie everydayme, klikając na przycisk "Zamów próbkę" i uzupełniając dane do wysyłki.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.