Social Icons

poniedziałek, 13 października 2014

Przesyłki z próbkami - Zepter International Poland i Stewiarnia


Dzisiaj znalazłam w skrzynce 2 listy z próbkami - od Zepter International Poland i od Stewiarni.


Pierwszą przesyłkę otrzymałam w ramach Akcji Promocyjnej Swiss Nature Baby, zorganizowanej przez Zepter International Poland na facebooku. Znalazłam się w gronie 1000 osób, które jako pierwsze spełniły warunki konkursu (polubienie strony/postu i udostępnienie wpisu). W kopercie znajdowała się ulotka wraz z zestawem pięciu saszetek (data ważności - listopad/grudzień 2014) o pojemności 3 ml każda. W najbliższym czasie będę miała okazję testować próbki następujących produktów:
  • płyn do kąpieli
  • szampon
  • mleczko oczyszczające
  • krem do twarzy i ciała
  • olejek do masażu


W drugim liście przyszły zamawiane przeze mnie próbki ze Stewiarni. Zamówienie składałam 8.10., zapłaciłam jedynie za koszt wysyłki listem zwykłym -1,75zł (teraz cena wysyłki wynosi 1,99zł). Przesyłka zawierała dwie ulotki z opisem produktów, 2 próbki belgijskich czekoladek (o smaku mlecznym i deserowa) oraz saszetkę Stewii Natusweet w kryształkach.


Próbki zamówiłam z ciekawości. Do tej pory do słodzenia herbaty używałam cukru. Chciałam przekonać się,czy stewia ( roślina z Paragwaju,której liście zawierają słodkie substancje nieprzyswajane przez organizm człowieka - z tego względu mają 0 kalorii) jest rzeczywiście dobrą alternatywą dla cukru. Po jednym użyciu niestety nie będę w stanie potwierdzić zdrowotnego wpływu stewii na organizm - liście stosowane są m.in.na cukrzycę, nadciśnienie, zmęczenie i otyłość.


Uwielbiam czekoladę w każdej postaci. Szkoda, że otrzymane czekoladki są tak małe... Miałam nadzieję,że próbki starczą mi na kilka razy, a tu po jednym kęsie już nic nie zostanie :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz


Dziękuję za wszystkie komentarze :)

Wpisy zawierające wulgaryzmy i linki będą usuwane.